Followers

Klik Nih.. =)

Friday, July 30, 2010

CLS - (creative lighting system)

Kepada pelawat sekalian... terima kasih di atas sokongan dan lawatan yang tidak jemu-jemu...
membuatkan aku teruja untuk selalu update blog aku yang tak seberapa nie...
tuk entry kali ini, aku nak muat naik gambar-gambar yang aku shoot..
kat ruang tamu umah sewa aku nie.... dengan menggunakan,
teknik CLS... peralatan yang diperlukan...

Camera / Tripod / 2 unit Speedlite / Kain hitam /



p/s: ade lagi gambar-gambar nye... korang tunggu jek ek..
saje je aku nak buat korang teruja gak.... heheh  =)

3 comments:

suzzsuzie said...

laaa....baldi rupanya...cantik kaler...

NiK SeNsEI said...

patot la background hitam..

Uzi said...

mastura idrus: tq.. =)

suzzsuzie:haah baldi..

niksensei:shoot dlam keadaan blackout...

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Search This Blog

 
footer