Followers

Klik Nih.. =)

Thursday, July 15, 2010

Polaroid Montage

Untuk entry kali nie, aku nak muat naik gambar berkumpulan.
tapi setelah di edit dengan menggunakan Adobe Photoshop CS4 Extended,
nie la hasil nyer, salah satu cara editing untuk memberi kesan pada gambar tersebut.
Ape yang korang rase bile tengok gambar nie..?? Sila-sila lah komen... =)









13 comments:

ajjah said...

nice one! macam mana nak buat macam ni, susah tak?

Uzi said...

susah gak nak buat,
tp kalo tau teknik die, senang jek..

mAsHiMaRo said...

saya rase jeles!!!!
boleh???
hehe:)

hudhud said...

suka suka suka sukaaaaaa :D

one2paii said...

ape kate ko tnjuk teknik die kat cni..heheh

Camellia said...

nice la. :) menarik~ cmne wat nie...

maCy said...

cantek sgt! :D

Hidayah Ismawi said...

Nice! Like the scenery too :)

MY LATEST ENTRY: Kids Fun Time Contest-The Prizes arrived!

Uzi said...

tq guys..., kalo ade sape2 nak tau teknik nie..
korang tgok kat link nie, insyaAllah, korang boleh buat.. =) selamat mencuba...
http://www.youtube.com/watch?v=lJBskkf0UjA&feature=related

Femillea Boutique said...

nice work.. =)

Uzi said...

thanks Femillea.. =)

bahirah said...

cantekk!!!

Uzi said...

tq bahirah... =)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Search This Blog

 
footer